Home » Don Broco – Technology technology music

Don Broco – Technology technology music

by myyachtguardian123



Follow DON BROCO:

Http://www.donbroco.com

Http://www.instagram.com/donbroco

Http://www.facebook.com/donbroco

Don’t talk about money

Cause’ money talks

Don’t take a picture hourly

I seen em all

I’ll be your friend

I’ll help you out

I’ll be your friend but I cant stand you now

Don’t wanna see kissing or puppy love

Don’t wanna see waking up in each others arms

I told my friends to cut it out

I once had friends but I cant stand them now

Non-stop 24/7

I know you’re not the only one messing

Ah quit messing around

All you lovers been messing around

Oh now brother

Tidy that shit up

Ah quit messing around

All my brothers been messing around

Toned, flat tummy

Got a new hobby

Ooo worked hard on it

So check out, so check out this body

I had a friend now he works out

I had a friend cant put his camera down

Non-stop 24/7

I know you’re not the only one messing

Ah quit messing around

All you lovers been messing around

Oh now brother

Tidy that shit up

Ah quit messing around

All my brothers been messing around

Take it back, back

Turn back the technology

Take it back, back

Back in time to when I didn’t find that all of my friends were bothering me

Back, back

Take it back, back

Go now

Take it back, back

Still the world keeps changing

Soon there won’t be no one else

World keeps changing

Soon there wont be no one else

Need to put all of me out there

Hope that someone cares

Not the only one left, right?

I’m not the only one left, right?

I gotta face the world keeps changing

There wont be nobody else

Need to hold myself together

One foot forward than the next

Keep me moving on left, right

Left, right, left, right

Keep me moving on left, right

Left, right, left, right

Non-stop 24/7

I know you’re not the only one messing

Ah quit messing around

All you lovers been messing around

Oh now brother

Tidy that shit up

Ah quit messing around

All my brothers been messing around

Take it back, back

Turn back the technology

Take it back, back

Back in time to when I didn’t find that all of my friends were bothering me

Back, back

Take it back, back

Go now

Take it back, back .

Images related to the topic technology music

Don Broco - Technology

Don Broco – Technology

Search related to the topic Don Broco – Technology

#Don #Broco #Technology
Don Broco – Technology
technology music
See all the latest ways to make money online: See more here
See all the latest ways to make money online: See more here

You may also like

29 comments

Hamemi Farah 16/09/2021 - 5:53 Sáng

2021 ?

Reply
Dave Powell 16/09/2021 - 5:53 Sáng

Nice cheap video, clever phone clips and brilliant sound.Shabini walk tightrope…..
Don Broco swagger to stardom.

Reply
Steve Blumenkemper 16/09/2021 - 5:53 Sáng

Don Broco is the most Don Broco thing ever

Reply
Caroline 16/09/2021 - 5:53 Sáng

Can't stop listening to this, it's just too good <3

Reply
Finch 16/09/2021 - 5:53 Sáng

best band ever

Reply
BeardedSteak 16/09/2021 - 5:53 Sáng

Still listening in 2021!

Reply
Yung Memory 631 16/09/2021 - 5:53 Sáng

This was funny.

Reply
Sean H 16/09/2021 - 5:53 Sáng

I love how all their videos reference other songs/videos, and their songs are just soooooooooo damn good to begin with!

Reply
Sinfire & Minze 16/09/2021 - 5:53 Sáng

Rarity song! <3

Reply
B Griffin 16/09/2021 - 5:53 Sáng

great song

Reply
miss 5sos 16/09/2021 - 5:53 Sáng

PMFG ROBS PELVIC MOVEMENTS

Reply
Jimmy Burner 16/09/2021 - 5:53 Sáng

This shit sounds cool at 75% speed

Reply
Hannah Grizzell 16/09/2021 - 5:53 Sáng

"I had a friend now he works out" and then there's just the clip from thug workout ahah

Reply
Brendan Gibson 16/09/2021 - 5:53 Sáng

The beginning of the second verse is the best part, don't @ me

Reply
Joseph Manuel 16/09/2021 - 5:53 Sáng

This song is AWESOME
ABSOLUTELY AWESOME

Reply
Lauren Nash 16/09/2021 - 5:53 Sáng

Is it bad I'm lowkey scared of the cowboy at the end, its been creeping me out and haunting me for days

Reply
dewalims 16/09/2021 - 5:53 Sáng

Captain Rogers now had a band, great

Reply
Joe W 16/09/2021 - 5:53 Sáng

The scary thing is I got an ad for iPhone at the start of this

Reply
Jumullyett 16/09/2021 - 5:53 Sáng

Anyone here during quarantine ?

Reply
Sh00Gayzer 16/09/2021 - 5:53 Sáng

Phone bad book good

Reply
Karmen 16/09/2021 - 5:53 Sáng

these guys have some of the most interesting music videos i've ever seen

Reply
yago gomes 16/09/2021 - 5:53 Sáng

Valorizar os pequenos artistas, tanto nacionais como internacionais!!! 😍😍😍😍

Reply
Kerrie Louise 16/09/2021 - 5:53 Sáng

I am from Bedford in Bedfordshire too. Awesome band.

Reply
Josh Buck 16/09/2021 - 5:53 Sáng

Tidy That Shit Up🙂

Reply
O K 16/09/2021 - 5:53 Sáng

DON BROCO's songs make me want to dance and fuck. lmao.

Reply
Harry Cox 16/09/2021 - 5:53 Sáng

The "non stop 24/7" line sounds very similar to the chorus from Driving Rain by Paul McCartney.

Reply
Blackout 16/09/2021 - 5:53 Sáng

Can we just take a minute to apreciate the bridge's riff? Omfg Sí, please, may i have some more of that, sir?

Reply
Kirstine Storey 16/09/2021 - 5:53 Sáng

0:18 he babysat me

Reply
Sofie G 16/09/2021 - 5:53 Sáng

So insanely good! My fave Don Broco song 😍

Reply

Leave a Comment